Update

Hej allihopa,

Jag är så sugen på att börja blogga igen, samtidigt så får jag lite ångest för det för då måste jag förklara allt som har hänt. Vi kan väl börja med att säga att jag tycker inte om att lägga upp för privata grejer på internet och det som har hänt är så privat det kan bli egentligen. Men ibland måste man faktiskt vara ärlig mot sig själv, även om det är läskigt och ett stort steg att ta. Ibland måste man bara våga ta det steget ändå, för inget förändras i livet om man inte gör något åt det själv. Hmm nu babblar jag bara på känner jag.

Jag och tom har helt enkelt gått skilda vägar, han är just nu ute och reser med en irländing. Dom gör just nu en dykarkurs uppe i cairns och sen ska vidare till nya zeeland. Jag är fortfarande kvar i sydney och jobbar 5 dagar i veckan. Om ca 3 veckor ska jag börja resa. Jag tänker itne gå in i detaljer men det är bättre såhär. Det är bättre för oss båda även om det är svårt för folk att förstå det. Jag ber verkligen om ursäkt för att jag vet att jag har sårat, men som sagt, man måste vara ärlig mot sig själv.

Även om dom senaste 2 veckorna har vart jobbiga så har jag haft roliga stunder också. Har firat st patricks day, pancake day och mardi gras (pridefestival i sydney). Har också fått rejäl solsting, blivit sjuk och jobbat långa dagar. Men idag va jag ledig och jag har bara slappat :) Vädret har inte vart på topp här nere, det märks verkligen att det börjar bli höst, men idag va det pyttelite sol så jag passade på att sola :P

Så jag börjar sakta men säkert blogga lite smått igen, om det inte känns rätt kanske jag lägger ner det, men vi får se. Jag testar. Nu vet ni hur det ligger till iaf!

Hoppas ni mår bra där hemma och att våren börjar komma nu :)

Puss och kraam!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie Rommedahl

Men gumman! Är det säkert att det är ok? Det var sorgligt att läsa det, men det verkar som om du mår hyffsat iallafall, och att du är driven att komma framåt. Fan vad starkt! Jag hade aldrig kunnat resa vidare och fortsätta min vardag på samma sätt, vad duktig du är!! :) Hur bor du? Jag vet inte så mycket märker jag nu fast jag läst, träffar du mycket roliga människor? :) Kram!

2011-03-23 @ 17:21:39
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Frida&Erik

Hej Carro! Vi är i Sydney ny! Hör av dig om du vill ta en fika, 0435759294!

kramar Frida och Erik

2011-03-24 @ 00:31:32
URL: http://fridaerik.com/
Postat av: Emelie Rommedahl

Vad härligt! :) Jaaa, du kommer verkligen klara vad som helst efter detta, jag är impad av dig!! :) Uppdatera gärna om du vill, så kul att hänga med på resan :) Annars kanske du lägger upp mer bilder på facebook? Puss!!

2011-03-25 @ 10:44:33
URL: http://erommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0