Morning

Godmorgon,

Sov som en stock inatt igen och nu sitter jag här och har 3 timmar tills jag ska börja jobba. Gud jag känner verkligen inte för att börja jobba igen. Men behöver pengarna och ska väl bli kul att komma tillbaka in i rutinen. Jag tänkte försöka ta mig ut på en promenad innan jobbet iallfall så jag får lite frisk luft.

Jag försöker verkligen njuta av varje dag här men just nu har jag nog hamnat i en svacka. Jag saknar mina kompisar och familjen så sjukt mycket. Det är ju bara 2 månader kvar så jag vet att jag kommer klara det galant men just nu känns det tungt bara. När jag tänker på hur det kommer kännas att se alla hemma igen så pirrar det i hela mig. Att få hemmalagad mat, och få sova i min egen säng.. gud vad jag längtar. Samtidigt vet jag ju att jag kommer sakna australien när jag kommer hem så jag måste njuta av nuet.

Nu ska jag gå en promenad och rensa tankarna innan mitt arbetspass börja. Det ska bli intressant att se hur det är nu eftersom dom har gjort om hela cafeet i över en vecka.

Vi hörs senare, puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0