Kvällsmys

Godmorgon till er alla där hemma :)

Just nu sitter jag med en kopp te och riskakor och är trött i benen efter ett långt arbetspass. Typiskt nog va det jättefint väder idag, det ska alltid bli molnigt när jag är ledig. Jag ska ta det lugnt ikväll eftersom imorgon jobbar jag igen och det lär va sjukt mycket folk. Lördagar är alltid hysteriska.
Imorgon är det en stor gay-pride festival i sydney så vi ska dit på kvällen och kolla in det :) Hela hostelet ska dit så det kommer nog bli riktigt kul :)

Just de, tom fick jobb idag!!! Jag är så glad för hans skull. Det är ett jobb mitt ute i ingenstans men det är iaf ett jobb som han får betalt för :) Han åker imorgon så jag håller tummarna och hoppas att det går bra för honom. Han förtjänar verkligen att få ett bra jobb som är roligt :)

Imorse skypade jag med mamma och det va riktigt kul :) Gud vad jag saknar dig!

Nu ska jag tillbaka till mitt te, ha en bra dag allihopa :)


Kommentarer
Postat av: lena

Saknar dig också gumman, men jag vet att du är ute på ett stort äventyr så du ska bara njuta.

2011-03-06 @ 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0