Ive got a job! (I think)

Nu vill jag inte skriva för mycket för att förra gången jag trodde att jag hade jobb så va det ju inte riktigt så. Men nu känns det mycket säkrare. Jag va på min intervju/provjobb idag och det gick bra :) Det är ett smörgås cafe i ett shopping center 20 min här ifrån. Dom säljer massa olika smörgåsar, fikabröd, smoothies, juicer m.m
Jag ska dit imorgon igen och då skulle hon lägga upp ett schema för den kommande veckan. Så det känns grymt! Jag är jätteglad.

Tom va och kollade på lägenhet idag och vi har hittat en intressant, vi vet bara inte hur länge man måste hyra den än. Men vi ska ansöka om den så får vi se vad som händer. Det funkar att bo på detta hostel också så det viktigaste är att vi har jobb. Nu ska jag peppa tom att leta som bara den, hoppas han kan få lite mer bygg jobb som många andra killar har här. Det löser sig :)

Igår kväll hade vi en BBQ on the beach. Det va jättemysigt, det tog ett tag att få igång grillen men när det väl gick så blev det bra :) Nu har vi precis kommit tillbaka från 2 timmars beach volleyboll också. Det va sjukt kul!

I went to my interview thing today and it went well. I got called back tomorrow so I think I can safely say that I got the job :D Im soo happy, tonight we will celebrate :)

Yesterday we had a BBQ on the beach, here are some pictures:



We saw the moon rise, bad picture but it was amazing



mysigt




sköna männsikor :)



fin pyramid :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0