Slut

Hejsan

Som ni sakert har forstatt sa har jag lagt ner bloggen. Det kanns fel att skriva nar saker inte ar som dom va forut. Om ni ar nyfikna pa vad jag gor far ni helt enkelt kolla in min facebook, dar jag forsoker lagga upp bilder da och da :)

Jag kommer nog anda inte ta bort bloggen, det ar ju kul att titta tillbaka och lasa nar man har trakigt.
Jag sitter i brisbane for tillfallet, jag flyger till nyazeeland ikvall dar jag kommer gora en 11 dagarstur pa sydon. Jag ar taggad men om jag ska vara arlig ar jag nog annu mer taggad pa att aka hem nu. Det ar 2 veckor kvar och jag langtar efter min familj och kompisar sa mycket!!

Jahopp, da sager jag hejda. Tack for att ni fojlde min blogg och forlat att det blev sa dalig uppdatering i slutet.

Vi ses hemma i sverige!!! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0