Hallåhallå

Hejsan!

Nu har det gått ett bra tag sen jag bloggade och jag har helt och hållet kommit ur rutinen tyvär :( Jag har många anledningar till att jag inte hr satt igång med bloggandet igen men nu funderar jag på att göra det.

Jag sitter på sydney flygplats just nu och om 30 minuter lyfter jag och är påväg till cairns. Nu har jag en månads resande framför. Det ska bli riktigt kul men jag ljuger om jag säger att jag inte är lite nervös. Jag ska möta upp med några svenska tjejer påvägen men annars reser jag helt själv. Det är spännande och jag tror och hoppas att jag kommer utvecklas genom att göra detta.

Jag sa hejdå till alla i collaroy nu. Det va både sorgligt och skönt. Jag känner att det är dags att resa iväg nu och uppleva nya saker men man har ju kommit nära många där och collaroy har blivit som ett hem för mig. Men jag är iaf tillbaka i 2 dagar innan jag åker hem till sverige den 15 Maj.

Så planen är att jag ska lära mig dyka i veckan.. hmm spännande ska det bli. Sen ska jag resa nerför kusten och hitta på lite olika grejer. Vad kommer ni få reda på sen :) Därefter följer en 10 dagars tur på nyazeeland där jag kommer se hela sydön :) Jag ska njuta av varenda dag nu, tiden bara flyger förbi och snart är jag hemma i sverige igen. Vilket kommer bli galet kul det också! Jag kommer vara helt hyper påvägen hem i planet. Mamma möter mig på arlanda och det finns inga ord att beskriva vad det betyder för mig :)

Vi hörs snart igen då. Ska försöka uppdatera lite  bättre nu :) Nu har jag ifall intressanta grejer att skriva om.

puss och kram



Bild tagen förra helgen då vi va och kollade på horse races "the golden slipper"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0