Tom uppdaterar

varit har en vecka nu, kanns sa overkligt....kanns som allting ar en stor deja vu. Men det kanns sa himla bra att vara har har verkligen saknat alla polare! Var som sagt pa en NHL match igar mellan ST louis Blues och Los Angeles Kings som (vi) vann med 6-4 och eftersom vi gjorde mer an 4 mal sa bjuder McDonalds pa en gratis big mac, haha. Idag ska vi forsaka ta taget till the ST louis Arch som ar en stor vit regnbage typ:P den ar ca 200 m hog sa vi tankte aka upp i den och kolla pa utsikten, inte riktigt min grejj men carro vill;)  Carro skrev ju en hel del om maten sa far la saga emot henne  for jag absolut alskar maten! den ar sa sjukt mkt godare and svensk mat!!! va pa ett "mall" igar dar vi gick forbi the food court och tog massa smakprov av kyckling, NOMNOMNOM! som carro sa innan ar det fel pa roberts internet sa den enda datan vi kan va inne pa internet med ar hans, och som ni kanske marker sa har dom inte vara 3 sista bokstaver, RIKTIGT irriterande, tankte skriva allt pa engelska men fick bli svenska med tanke pa mormor och morfar, haha, alskar er:) hmm vet inte riktigt va ja ska skriva mer.....just ja kanske ska saga att vi har inte traffat alla mina kompisar an for att dom ar fortfarande i skolan, oftast bor man ju pa det colleget man gar pa
sa en del har inte kommit hem an, men snart kommer alla hem, ska bli speciellt roligt att traffa Melina, som ar en av mina narmaste kompisar har. Ska forsoka uppdatera lite da och da, carro sager ju det mesta enda:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0